۷ پاسخ

س ماهت چندبود؟

دیابت ۹۶ هست هفته ۶ بارداری هستم چجوری رعایت کنم چ غذاهایی بخورم ک کمتر بیاد عددش؟

تو بارداری دیابت داشتی؟

سلام چی بخوریم برا قند

عزیزم قندت بالا هستش نباید بالای۹۵باشه قند ناشتا و۲بعدناشتاباید زیر۱۲۰باشی

عزیزم چجوری رفتی کی رفتی میشه از تجربت بگی منم چهارشنبه میرم هزینش چقدر شد و آزمایش دیابت هم بود گفتی برای چی اومدم

لب مرزی دیگه
احتمالن دارو بدن

سوال های مرتبط

مامان ساواش مامان ساواش ۳ سالگی
مامان پارساو اوا مامان پارساو اوا ۲ سالگی
مامان مرساناو سوین مامان مرساناو سوین ۴ سالگی