۷ پاسخ

بخاطر نفخ هست منم همینجور میشدم آب جوش و زنجبیل خوبه و شربت لاکسی ژل یا قرص فاموتدین بخور

دارم میترکم

راه برو

ماکارانی خوردم هضم نمیشه

عرق نعنا بخور یکم

ی کم راه برو عزیزم

خیار نمک بزن بخور ، چایی بخور

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا هفته سی‌ونهم بارداری