۳ پاسخ

دقیقا من دوروز این مشکل رو داشتم بزور نفس می‌کشیدم امروز بهتر شدم دیدم وروجک اومده بالاتر.فکر کنم بخاطر بزرگ شدن رحمه داره فشار میاره

اره منم همینجور بودم

دنده کجاس منظورت کشاله ران

سوال های مرتبط

مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🌹💖 مامان دلارز🌹💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری