سلام خانما
چه شیرخشکی خوبه ؟

۵ پاسخ

نان

من گیگوز میدم راضیم

ببلاک

نان خوبه بیومیل هم خوبه

اپتامیل پرنوترا جدید و پیشرفته اس و مزه اش شبیه ب شیر مادره توگوگل بزن کلی تحقیق کردم من ده تا شیرخشک عوض کردم بچم‌ یبوست داشت بجز شیرخودم هرچی شیرخشک دادم هیچ کدوم نساخت بهش اما اپتامیل پرنوترا خوشمزه بودانگار براش چون هم تند تند میخورد هم زیاد زودی هم تموم میکرد دیگ مجبور شدم قطره پاراکید بگیرم برای یبوستش همون اپتامیل بدم بهش ببلاک رو دوست نداشت با بدبختی خورد بیومیل هم شکمشو سنگ کرده بود باز باید ببینی ب بچه خودت چی میسازه من درتلاشم شیر خشکشو قطع کنم شیر خودمو بدم

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان مامان ایکان💙😍 مامان مامان ایکان💙😍 ۸ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی