خانماچه شیرخشکی واسه نوزادخوبه؟

۷ پاسخ

اپتامیل

من نان ۱میدم راظی ام

من نان میدم

من سن بچه شما اپتامیل دادم سبک و خوبه

بیومیل اپتامیل ببلاک نان

سلام من دکتر گفت نان یک خوبه و بهش میدم و خداروشکر بهش ساخته

من ب دخترم بیومیل میدادم راضی بودم سبک بود اذیتش نکرد

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۲ ماهگی
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان دوفندوق😍 مامان دوفندوق😍 ۱ ماهگی