من ۲۸ آبان بودم
۱۵ آبان بچهام بدنیا اومد
دقیقا همین جایی که نمیخوای زایمان کنی
میکنی منم همینجوری شدم 😁😆
کاش من تو هفته تو بودم جای تو میزاییدم😐🤣
ابزن چیه
استراحت شیاف پروژسترون
من خونده بودم آبزن خوبه خریدم استفادش کردم دیروز زایمان کردم بد نبود
استراحت مطلق
التماس به خدا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.