۸ پاسخ

من ۲۸ آبان بودم
۱۵ آبان بچه‌ام بدنیا اومد

دقیقا همین جایی که نمیخوای زایمان کنی
میکنی منم همینجوری شدم 😁😆

کاش من تو هفته تو بودم جای تو میزاییدم😐🤣

ابزن چیه

استراحت شیاف پروژسترون

من خونده بودم آبزن خوبه خریدم استفادش کردم دیروز زایمان کردم بد نبود

استراحت مطلق

التماس به خدا😂

سوال های مرتبط

مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 مامان 💗𝑵𝒊𝒍𝒂💗 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد