ب وقت آزمایش قند 🥴❤️
بد مزه لعنتی😂

تصویر
۸ پاسخ

ازمایش قند رو‌ دقیق کی باید بدیم

عزیزم 😁💖
من که خوب بود اونقدر که فکر میکردم بد نبود

برا منکه خوب بود

منم دیروز خوردم شیرین بود

چرا اینجوریه؟☹️ تو ظرف یکبار مصرف

منم باید برم هفته بعدی 🥲
فک کنم بذاریم الاسکابشع خوب شه😅
یایخ ببریم

خیلیم بد نبود با آب خنک قاطی میکردیش

اخ اخ منم باید تاهفته دیگ برم🤧😖

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد