۳ پاسخ

من انسولین میزدم

کدو سبز رنده کن تو ماست

قن مصنوعی کلن حذف کردم فقط میوه میخورم
شبا اصلا میوه شیرین نمیخورم
خربزه،هندوانه اینارودهم خیلی کم میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری