خانوما ماه های آخر کله پاچه خوبه؟

۶ پاسخ

منم همیشه میخوره ازهمو اول که باردار شدم تاالان که ۷ماهم‌تمام..بعد عسل زعفرون بخدا همچی خوردم

من دو هفته اخر زیاد خوردم بچم وزن گرفت

کله اره ولی پاچه خیلی چربه

من دوبار خوردم

من چند روز پیش خوردم نمی‌دونم 😂

من ک پرسیدم گفتن آبش فقط

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی