کله پاچه تو ماه اخر بارداری بده

۳ پاسخ

فقط سیرابی و گوشت ریشه بخور .آب هم اگه چربه نخور.سیرابی عالیه .بخور نوش جونت

هیچ ضرری نداره نوش جان

بد نیست اما زیاد نخور ک معدتو اذیت کنه بیشتر آبش و سیراابیش بخور
مغز اصلا نخور چشم هم نخور

سوال های مرتبط

مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۹ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان هانا‌🧸 مامان هانا‌🧸 ۸ ماهگی