۵ پاسخ

مال من افتضاحه یکیش اندازه پرتقاله یکیش اندازه نخود🤦🏻‍♀️🥺

نوکش تو شیردهی یکم درشت میشه بعدش کوچیک میشه دوباره

امیدوارم درست شه خیلی تو مخمه

سینه من بزرگ کوچیکه

بله عزیزم خوب میش بعد 😅

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان زینب
26/4
1403 مامان زینب 26/4 1403 ۱ سالگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی