۵ پاسخ

خانوما آنومالی واجبه باید بری؟

به من گفته ۱۷ هفتگی برو

بهترین تایمش 18 هفته و دو 3 روزه

دیر نیست از 18 تا 20 هفته میتونی بری

اره 17 بع بعد برو

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌وسوم بارداری