خانما دکتر من گفت آنومالی ۲۵هفته
دیر نمیشه؟

۱۰ پاسخ

منم پس فردا میرم ۱۷ هفته و پنج روز میشم

دکتر خودم نیستش زنگ بزن ببینم دکتر تو هستش

سلام عزیزم میشه شماره مطبتو بهم بدی

دکترتو عوض کن چه عقب مونده ایه 😵‍💫🫠 درسته حتی تا ۲۱ هفته وقت هست اما باید قبل ۱۸ هفته و ۳ روز بری
من متاسفانه تجربه خوبی ندارم از بارداری قبلیم ۱۸ هفته و ۴ روز گفتن بچم مشکل داره باید قانونی سقط بشه ولی دیگه پزشک قانونی اجازه نداد گفت روح داره پس باید تا قبل اون تایم انجام بدید من قصدم فقط راهنمایی نگران نباشی یه وقتا 🤍

دیره

خیلی دیره

نهایتا تا ۲۰هفته و ۲۱هفته است معمولا چجور گفته ۲۵هفتگی!

دکتر منم ۱۸ و ۱۹ گفت

من دکترم گفت ۱۸ هفته ۳ روز برو

وا برای من الان گفت برو 17هفته 4روزم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری