۱۰ پاسخ

من خسته شدم بخدا توماج هم رفلاكس داره هم حساسیت ب پروتئین گاوی خیلی اذیت میکنه از اون ورم ی پسر 4 ساله دارم ک از همون موقع ب اون کمر میرسم دلم براش میسوزه 🥲

خودم میخوامش چون دوست دارم ی دختر داشته باشم میگم شاید دختر باشع ولی شوهرم میگ شرایطش ندارم ولی میبینم از دیروز ک از دکتر برگشتم هچی نمیگه

رفتم سنو دادم میگ تغریبا 20 روزشه. هر چی هم خوردم فایده نداشت

اره ولی 29 روز بعد پرویدی اشتباه کرده😔

خانومامن جلو گیری میکردم ولی باردارم. نمیدونم چکار کنم رفتم دکتر ک سقطش کنم گفت ما این کارو نمی‌کنیم داروخانه ها هم قرص نمیدن بدون نسخه پزشک کسی راه حل داره بهم بده 😟

سونوگرافی

عقب افتادن پریود

التبه خب اوایل بارداری همه علائم ها جزئیه و نمیشه دقیق متوجه شد بهترین راه آزمایش و بی بی هست

نه از کجا بدونی
مگ اینک انقد زیاد باشه تکون بخوره

چرا سینه هات ورم نکرده؟

سوال های مرتبط