اینجا کسی با تاریخ گهواره زایمان کرده؟

۲ پاسخ

من😂
زده بود برام ۷ تیر
۶ تیر رفتم بیمارستان ساعت ۱۲ و ربع ۷ تیر دخملم اومد

من تاریخ طبیعیم با گهواره یکیه هر دو ۱۳ مردادن
منتها چون سزارین میشم دکتر بهم ۵/۵ تاریخ داد

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم❤️ مامان دختر نازم❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد