اینجا کسی با وزن بالای 100 زایمان کرده؟؟

۵ پاسخ

منم الان از 100 رد شدم
101 کیلوام زایمانمم طبیعی امیدوارم زایمان راحت باشه

اره من پارسال سزارین شدم، ولی سخته وزن پایین زودتر سرپا میشی

میخام طبیعی بیارم

من قبلی الآنم ۱۰۹کیلوم

بله من
۱۰۹ کیلو شدم موقع دخترم
سزارین شدم
بعدش فووووری شکمم جمع شد
نه بخیه ها اذیتم کرد نه اون سزارین
زایمان فوق العاده راحتم داشتم
بعدم با رژیمو ورزش شدم ۸۶ کیلو

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻🩵 مامان جوجو👼🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد