بعدش یکم اب بخور اسیدیش کمتر بشه ولی اشکالی نداره منم بر حالت تهو میخورم
عزیرم میگم شما همسرت مشکل اسپرم داشته چطور باردار شدین منم همسرم همین مشکلو داره شما دارو چی خورد
من خودشو هم آبشو همه جوره خوردم
اره ب اندازه
اره من دختر خالم میخوره اما کم به اندازه
من ۵هفته بودم یهو هوس غوره بانمک کردم.جاتون خالی چسبیدا😂
من که تا دلت بخواد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.