قرص asaتا چند هفتگی باید خورد؟؟؟

۱۴ پاسخ

تا هفته ۳۵

تا ۳۶هفته

ب من گفت تا ۳۴ هفتگی بخورم

ب من ندادن چرا؟

به منم گفت تااخر بارداری باید مصرف بشه

اگر سزارین باشی تا یک هفته قبل عمل معمولا تجویز میشه، در کل باید از دکتر بپرسی همه مثل هم نیستن

دکتر من گفت تا یه هفته مونده به زایمانت

منم دیروز یادم رفت بگم ب دکتر

آسپرین بایدتاآخربخوریم

آسپرین تا 36 هفتگی

من مشکلی نداشتم چون دوقلو دارم بهم داده

ب منم دکتر داده ..فککنم تااخر بارداری باید بخوریم

من دکترم گف۳۶ هفته

بستگی داره دکترت چق بگ بخوری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی