اصلاااا نباید کندر خورد بیش فعالی شدیییید میاره
پیش فعال میشه هرکی خورد بچش پیش ففال شد
ميگن نخورين چون بيش فعالي ميگيره بچه
بایدی در کار نیس
نباید بخوری در اصل
مگه اینکه بخوای بچه بیش فعال بشه👌🏻
بچرو خیلی شبطون میکنه
۳ ماه اول اما اگه ندونی چقدر بخوری خدای نکرده باعث بیش فعالی میشه
چرا کندر باید بخوریم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.