خانوما کندر توی چند هفتگی باید خورد؟

۷ پاسخ

اصلاااا نباید کندر خورد بیش فعالی شدیییید میاره

پیش فعال میشه هرکی خورد بچش پیش ففال شد

ميگن نخورين چون بيش فعالي ميگيره بچه

بایدی در کار نیس
نباید بخوری در اصل
مگه اینکه بخوای بچه بیش فعال بشه👌🏻

بچرو خیلی شبطون میکنه

۳ ماه اول اما اگه ندونی چقدر بخوری خدای نکرده باعث بیش فعالی میشه

چرا کندر باید بخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان روژ مامان روژ هفته چهلم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری