خانوما کیا کندر مصرف کردن چن هفتگی باید مصرف کرد

۸ پاسخ

ماه سوم باید استفاده میکردی عزیزم نه الان

نخور میگن بچه رو بیش فعال میکنه بعدم الان دیره دیگه

الان همین اسیدفولیک ومکمل اینا کار کندر روانجام میده بخوای اونم بخوری بیش فعال میشه😢

الان دیره دیگه

عزیزم من مامام بهم گف تو کل بارداری میتونی بخوری ولی کلا سی دونه اندازه نخود ن بیشتر

برای چیه کندر

از ۱۲ هفتکی تا ۱۶ هفتگی باید میخوردی..
من بعضی روزا یادم بود میخورم.

البته‌مامان من میگه سر من ۹‌ماه میخورده و‌بیش فعالم‌نیستم

اوایل باید مصرف میکردین اونم اگ مولتی ویتامین میخورین خوب نیس کندر مصرف بشه میگن بیش فعال میشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری