سلام بچه ها کندر چجوری باید مصرف بشه

۷ پاسخ

نخوری بهتره بچه بیش فعال میشه

کندر حاوی اسید فولیک هستش اما چون طبیعیه ، دوزش کنترل نشده ست
و مصرفش باعث بیش فعالی میشه
بهتره داروی اسید فولیک رو بخوری عزیزم ، خطراتش هم کمتره

بعد از ۴ ماهگی نباید مصرف شه بیش فعالی میاره
تا قبل از ۴ ماهگی روزانه اندازه یه عدس اگه تونستی بجو نتونستی با آب قورت بده

نمیخوریم
ضرر و ریسکش بیشتره

من مصرف نکردم، ۱۲سال پیش زن عموم بدون دانش و فقط از رو حرف اطرافیان که میگفتن خوبه با دوز اشتباه خورده بود و پسر عموم بیش فعال شد اصلا یه چیز عجیبببببی، گفتن باید دارو بخوره نمیتونستن کنترلش کنن!!! چون سابقه خانوادگی هم نداریم اصلا ندیده بودیم همچین چیزی، همون موقع بهش میگفتن چی خوردی تو بارداری نمیگفت🤣 چندسال بعد گفت کندور میخوردم که بچه باهوش بشه!!دیگه بعد اون هیچ کس تو خانواده ما کندر مصرف نکرد

برای چ چیزی مصرف می کنی عزیزم ؟؟

عین قرص قورت بده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد کوچلو🥰💙 مامان آراد کوچلو🥰💙 هفته بیست‌وششم بارداری