مولتی و آهن روزی چندتا چجوری باید مصرف بشه؟

۶ پاسخ

مولتی بعد ناهار .اهن موقعه خاب با معده خالی

روزانه یه دونه مولتی بعد ناهار
چون تیرویید دارم اهن و گفته ۴ ساعت بعد ناهار ( چون با لییوتیروکسین تداخل دارویی داره اهن)

هرکدام یدونه در روز

برای من دکتر نوشت مولتی ویتامین بعدازخوردن وعده صبحانه کامل من بعدازصبحونه میخورم اما چون دی ۳ هم میخورم موقع ناهار یه ۴ ساعت فاصله میندازم سعی هم میکنم یک یا دوساعت هم شکم خالی باشم بعد میخورم بامعده خالی تاثیرش بیشتره اما کسای که معده ی حساس دارن دکتربهشون میگه شکم پربخورن
من ۴ فاصله میدم دلیلش اینکه تیروئید دارم و بین تمام قرصام ۴ ساعت ۴ ساعت فاصله میندازم که بهترجذب میشه به خصوص ویتامین دی ۳ و اهن که تداخل قرصی به حساب میاد

روزی یکی
مولتی بعد ناهار یا شام
اهن دو ساعت قبل ناهار ینی ی تایمی ک معده زیاد پر نباشه بهتره

من مولای رو بعد ناهار یدونه
آهن یدونه ،یکساعت بعد شام

سوال های مرتبط