مولتی بعد ناهار .اهن موقعه خاب با معده خالی
روزانه یه دونه مولتی بعد ناهار
چون تیرویید دارم اهن و گفته ۴ ساعت بعد ناهار ( چون با لییوتیروکسین تداخل دارویی داره اهن)
هرکدام یدونه در روز
برای من دکتر نوشت مولتی ویتامین بعدازخوردن وعده صبحانه کامل من بعدازصبحونه میخورم اما چون دی ۳ هم میخورم موقع ناهار یه ۴ ساعت فاصله میندازم سعی هم میکنم یک یا دوساعت هم شکم خالی باشم بعد میخورم بامعده خالی تاثیرش بیشتره اما کسای که معده ی حساس دارن دکتربهشون میگه شکم پربخورن
من ۴ فاصله میدم دلیلش اینکه تیروئید دارم و بین تمام قرصام ۴ ساعت ۴ ساعت فاصله میندازم که بهترجذب میشه به خصوص ویتامین دی ۳ و اهن که تداخل قرصی به حساب میاد
روزی یکی
مولتی بعد ناهار یا شام
اهن دو ساعت قبل ناهار ینی ی تایمی ک معده زیاد پر نباشه بهتره
من مولای رو بعد ناهار یدونه
آهن یدونه ،یکساعت بعد شام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.