کسی کندر مصرف میکنه؟مادرشوهرم همش میگه کندر بخور ولی شنیدم خوب نیست

۱۱ پاسخ

الان همین فولیک اسید کاره کندور رو میکنه کندور باعث بیش فعالی میشه

قدیما کع قرص فولیک اسید نبوده میخوردن الان دیگه نباید خورد چون بیش فعالی میاره

خواهر شوهر من سر پسرش خورد پسرش پیش فعال شده اصلا نخور

نخوریا..تو تغذیه سالم و خوبی داشته باش مکملایی هم ک دکتر میده مرتب استفاده کن نیاز نیس کندر بخوري..قدیمیا این کارو میکردن

من از دکترم پرسیدم گفت نخور باعث بیش فعالی میشه

میگن خوبه ولی چون خیلی تلخه من نتونستم بخورم

من فقط یه بار ماه ۴ خوردم

برای هوش بچه خوبه میگن

فقط تو ماهه سوم و اخر یک هفته بخور

ببین با همه که نمیشه بشینی و بحث کنی
بگو باشه میخورم
ولی نخور 😂

الکی بگو میخورم 😁

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری