۳ پاسخ

از ۲۴هفته به بعد انجام میدن

ببین من قند داشتم اول بارداری امروز یک ازمایش دو مرحله ای قند دادم دکتر نوشته بود

من ۳۰ ام می‌خوام برم پیش دکترم برام بنویسه..
الان ۲۳ هفته و یک روزم
تقریبا تو ۲۴/۲۵ اینا انجام میشه

سوال های مرتبط

مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندقم مامان مامان فندقم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری