برای سونو قلب چن هفته باید برم؟

۷ پاسخ

من هفت هفته و یک روز رفتم

من ۲۳تیر رفتم درمانگاه بهم گفت طبق اولین روز پریودیت ۶هفته ۳روز بعد گفت یک هفته دیگه برو سونو برای شنیدن صدای قلب بچه هفته ۷میشه یعنی🤔

۸هفته

خیلی دوس دارم زود برم اینجوری دو هفته دیگ باید صبر کنم🥲

زیر ۱۰ هفته....فکرکنم بهترینش ۸ هفته تمامه

هفت هفته برو عزیزم

۸هفته و۴روز

سوال های مرتبط

مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری