بعد از انومالی باز چند هفته باید آزمایش یا سنورفت

۷ پاسخ

به من گفت ۲۸ هفته

آزمایش قند هفت ماهگی
سونو وزن

بایدی نداره بستگی به دکترت داره. مثلا منو گفته ۲۵ هفته سونو رشد برم

24هفته ازمایش قند

باید زیرنظر دکترباشی هرماه بری چکاب ولی تا ۲۸ سونویی نیس

من امروز رفتم گفت دو ماه دیگه بیا

۲۸تا۳۲فک کنم‌واسه وزن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری