۴ پاسخ

منم اینجوریم خس میکنم بالا مثانم ی چی میترکه درد میگیره

ن طبیعی چند هفته دیگه انشالا میکشه بالاتر نگران نباش

شاید بچتون پاش سمت پایینه

فسقل من کلا همون دوروبراست

سوال های مرتبط

مامان 𝐑𝐚𝐬𝐭𝐚😍 مامان 𝐑𝐚𝐬𝐭𝐚😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری