خانما ترنجبیل برا رفلاکس بچه س ماهه خوبه ؟

۱ پاسخ

والا من مطلب خوندم میگن که ریفلاکس تشدید میکنه خب نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی