خانما بچه س ماهه باشه وزنش ۷.۲۰۰باشه چطوره؟

۴ پاسخ

اره خوبه ارادم ۷۸۰۰ هستش

ماشالا
مواظب باش اصافه وزن نگیره بعدا بخوای رژیمش بدی
الان باید ۵ و خورده ای باشه

دختر من 4 ماهه 7 کیلو بود

بچه من ۵ ماهگی ۶۷۰۰بود
خیلی خوبه عزیزم ماشالله

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۶ ماهگی
مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی