۷ پاسخ

من طبیعی زایمان کردم دقیق 38هفتم یود

آره دکتر واسه من ۳۸ هفته و۲روز زد بچم هم از نظر وزنی خوب بود.

آره دیگه کامله کامل هست . بچه من ۳۸+۲ روز بود

من 38 و 4 دومیو زایمان کردم

من۳۸هفته رفتم زایمان کردم

سلام بله من ۳۶ هفته زایمان کردم

آره از 36 هفته رشدش کامله بچه
واسه همین میگن از 36 تا40 هفته وقت زایمان هست

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری
مامان آنیسا مامان آنیسا ۳ سالگی
مامان حلما جونم مامان حلما جونم ۳ سالگی
مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۴ سالگی