۷ پاسخ

خدا ب دادمون برسه فقط

سونو وزن من ۷۵۰ دادم

احتمالن داپلر و وضعیت جنین و بیوفیزیکاله

درسته عزیزم جای که منم میرم همینه

وا چه خبره
من در طول بارداری کلا گرون ترینش ۱و‌ خوردی بود
وزن که همه جا ۷۰۰

آزاد اینقده
بیمه داشته باشی رایگانه

چقد زیاد
اینجا فوقش 500 بشه

سوال های مرتبط

مامان سامین👼سوین🤰 مامان سامین👼سوین🤰 ۱۱ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی