کیا کیسه آبشون نشتی داشت و حالت تهوع داشتن؟

۱ پاسخ

من یهو کیسه ابم پاره شد حالت تهوع هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی