۲ پاسخ

برای هر دو بچم متفاوت بود دختر اولم کیسه آبم پاره شد بدون درد سریع رفتم بیمارستان بعد سه چهار ساعت با آمپول فشار زایمان کردم ،برای دومی پاره شد همزمان درد خفیف داشتم بدون آمپول یک ساعت بعد زایمان کردم..

نه ربطی به درد نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد