من بارداری اولم اینجوری بودم درد زایمان گرفت منو رفتم بیمارستان چون نه کیسه آبم پاره شده بود نه لکه بینی داشتم فرستادنم یه بیمارستانی که دستگاه داشته باشه که اگه زایمان کردم بچه مشکلی داشت بره تو دستگاه
زایمانم تو ۳۶هفته بود
ولی تا ۵ سانت دهانه رحمم باز شد ولی کیسه آب پاره نشده بود خودشون پاره کردن
و خداروشکر بچم دستگاه هم نرفت و همه چی به خوبي گذشت
سلام من
من سر بچه اولم دردام شروع شده بود شدید ولی کیسه ابم نترکید خود بیمارستان ترکوند ک 3/4ساعت دیگ بدنیا اومد
برامن هیچکدوم از بچه هام کیسه ابم نترکیده بود
یکیش ۲۴ ساعت درد کشیدم و بچه بدنیا اومد
یکیش حدودا ۹ ساعت اینا درد کشیدم تا بدنیا
کیسه ابمو دقیق یادم نیس چن ساعت قبل از زایمان ترکوندن،ولی فک کنم ۶ سانت شده بودم و ۳،۴ ساعت بعد از ترکوندن کیسه اب زایمان کردم
من درد داشتم کیسم ابمم نترکید اول سرم فشار بهم زدن در حد ۳ دقه اصلا هیچیشم نرفت 😑قطع کردن گفتن خودت درد بکشی بهتره بعدم خودشون کیسه اب پاره کردن
من ۴۰ هفته دردم شرو شد
دهانه رحمم ۲ سانت باز شده بود ولی کیسه ابم نترکیده بود
بعد ۲۵ ساعت درد کشیدن زایمان کردم
من ۳۷ هفته رفته بودم ان اس تی بدم گفتن ۴ سانتی و بستریم کردن
اونجا ترکوندن کیسه رو یه ساعت بعدش زایمان کردم
من بارداری قبلیم 37و4رور دردم گرفتم بعدچن سانت خودشون پارع کردن حدودا دپساعت بعدش زاییدم
من عزیزم خیلی هارو بیمارستان خودش پاره میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.