۵۹ پاسخ

جگر مثل هویج چون ویتامین آ داره خطرناکه ویتامین آ زیاد باعث آسیب به جنین میشه
پسته بخور برای کم خونی مویز بخور عزیزم اسفناج بخور
آهن توو خیلی مواد غذایی هست حتما نباید جگر باشه خود گوشت قرمز بخور مثلا

جیگر ویتامین آ بالا داره خوب نیس اصلا

بله خطرناکه حتی باعث سقط هم میشه فقط در حد رفع هوس میتونین بخورین خیلی خیلی کم

تو بارداری ممنوع
برو دکتر خونه بهت قرص آهن مناسب بارداری میده

شیره انگور بخور جیگر باعث سقط میشه

اره عزیزم خوب نیست

آب انار بخور کمپوت گیلاس

اصلا خوب نیست

خوب نیست عزیزم

عدس بخور
پسته بخور

نه عزیزم نخور
کم خونی داری قرصش رو دکتر میده😘

حالا من که امشب ۴ سیخ جیگر خوردم و اومدم خیر سرم یه سر به اینجا بزنم تاپیک ها🤦‍♀️😂

وا باعث سقط جنین میشه کدوم ادم بی عقلی گفته تو بارداری بخوری ؟
برو دکتر برا کم خونی بهت دارو میدن

جیگر گرمه طبعش باعث سقطم میشه
و اینکه ویتامین آ بالای داره

عزیزم این چیزارو با پزشک مشورت کن

عدسی و اسفناج اینا هم برا کم خونی خوبه

باعث سفط میشه عدس اسفنجاج خوبه

بگو دکترت برات فولیک اسید بنویسه

خوب نیست

لوبیا بخور با گوجە فرنگی و آجیل

من دکتر بهم گفت جیگر خطر داره و نخور

نه نخوریا🫤

فقط در حد رفع هوس زیادیش ضرر داره

جگر چون خوب پخته نمیشه و محل تجمع مواد زائد هست میگن نخورید

مویز بخور تره بخور انواع میوه

میشه جواب بدید من همش شیر ماجان که توش ویتامین A داشت میخوردم بعد این که فهمیدم نخوردم ولی متاسفانه تو شش هفته سقط شد ممکنه برا اون بوده باشه؟؟؟

تاپیک ۷ ماه قبل چرا الان نشون داده میشه؟؟😐🤔

ماهی میوه گوشت مرغ اینارو ول کردی چسبیدی به جیگر !!! اصلا نباید لب بزنی حواست باشه

نه خوب نیست
تخم بلدرچین خوبه
آبپز کن بخور

سخت دل میشه..

اصلا نخور تو‌که کم خونی داری حداقل فولیک اسیدتو دوز بالا بخور سبزیجات حز شاهی و اینا و جعفری سبزی خوردن اهن دار بخوررر عالیع

عزیزم من امروز پرسیدم مشکل کم خونی شدید
دکتر گف از ۱۳ هفته بخور مجازی مشکلی نیس حتی مقدارشم گف هرچقد میخای
ماه اول تا ۳ ریسک خوردنش فقط

گلم برای خودت نسخه نپیچ با دکترت مشورت کن حتی کم خونی هم داری قرص آهن رو دکتر باید تجویز کنه بیشتر اوقات هم تجویز نمیکنن بعد از پایان سه ماه بارداری

الان فصلشه

گیاه پنیرک خیلی عالیه اهن فراوانی داره

ن نخوری، شیره انگور بخور

خیر خوب نیست باعث سقط میشه
برای کم خونی شیره انگور،مویز.پسته.

الان هفته ۴۰ هسی بخور

نه عزیزم نخور

من در حد سه چار تا تکه خوردم ..دل و قلوه ولی خوردم

بله خطر داره نخور

همون قرص آهن و بخور

اصلا نخور

نه نخور

دکتر من گفت ممنوعه

نه نباید بخوری چون خون رو رقیق میکنه.برای رفع کم‌خونی داروبخور اونم به تجویز پزشک خودت..

بچهسقط میشه نشه مونگول میشه نخور عزیزم

اصلان نخوریا خیلی بده

اصلا ریسک نکن و نخور . حبوبات زیاد بخور و به دکترت بگو قرص قوی بهت بده مث روفولیک

جگر خوب نیست میتونی برای کم خونی یه قاشق شیره انگور بااب یا عرق بید مشک مخلوط کن هر روز صبح یه لیوان بخور معجزشو میبینی

ماهی یه بار یا دو سه هفته یا بار میتونی بخوری مشکلی نداره

ن نخور من دختر داییم خورد ب بچش آسیب رسید و لب شکری و شکاف کام داشت

شیره یکم بخوره
پسته بخور
قرص اسید فولیکی که دکترت داده

خطرناکه. نباید بخوری بجاش عدس و مویز اینام برای کم خونی خوبه بعد دکتر ببینه کم خونین زیاده قرص میده

بجاش اسفناج و کرفس و ماهی گوشت قرمز لوبیا اینجور چیزا بخور که ضرر هم نداره

منم امروز دکتربودم گفت کم خونی داری بایدگوشت زیادبخوری منم اشتهام نمیگیره ولی جگرنمیشه خورد باعث سقط میشه خدایی نکرده

چیزی که من شنیدم میگن سه ماه اول بارداری خطرناکه

باید کم بخوری یکم ضرر داره

نه باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین پایمرد مامان آدرین پایمرد ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان تیارا و 🤰😘 مامان تیارا و 🤰😘 ۴ ماهگی
مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد