از سونو انومالی و اینم عروسک کوچولوی من 💞

تصویر
۱۴ پاسخ

چ اسم قشنگی 😍😍😍😍 پی اچ ادرارت چند بود

مامان ۲ دختر حتما حتما داروهاتو شروع کن اسید فولیک اهن کلسیم دی ۳

خدا حفظش کنه

چ دخمل نازی 😍خدا نگهش داره انتی چی حدس زدع بود برات

ای جون🥰ان شاءالله به سلامتی بغلش بگیری .برای سنو آنومالی باید سنو ان تی رو هم ببریم همراهمون من یادم نیست

ای جونم قشنگممم😘💝

مبارکه عشقم

الهی شکر مبارکت باشه انشالله به سلامتی و دل خوش بیاریش به این دنیا
برا منم دعا کن هنوز نرفتم آنومالی

اخیییی خدا🥹
خداحفظش کنه ❤️

ماشالله
ماشالله ماشالله ماشالله
چشم خدا همراهش باشه هزاران سال
عاقبتش بخیر خوشبخت باشه 😍🥰

خدا جون مبارکت باشه برای منم دعا کن چند روز دیگه میرم دوقلو دارم استرس بیشتر تا حالا از هیچ دارو استفاده نکردم بع هر کی میگم میگه مگه میشه و... اما دکترم گفتم برام هیچی هیچی ننوشت بهداشت گفت چه دکتر خنگی بوده

عزیزم.. چقدر گوگولیه😍 به سلامت بغل بگیریش

ای خودااا😃❤
دختره نه؟

اسمش دلنوازه؟

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا ۲ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان پندار مامان پندار ۸ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری