۶ پاسخ

دکترمنم گفت بری بهتره ولی اولی خوب بود من رو بچه اولم دکترم گفت چون اولی خوبه نرو
حالا موندم

شما غرابلگری اولتم مشکلی نداشت ،، اینو خودت خاستی بری?یا دکترت گفت حتمی?

وقتی نمودارت تو قسمت سبز افتاده یعنی همه چیز خوبه الحمدلله

جواب دهی آزادگان بخام برم برای آزمایش عربالگری کی جوابشومیدن

همش خوبه👌خیالت راحت

اینم دومیش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوقی🥰 مامان فندوقی🥰 هفته سی‌وسوم بارداری