۱۰ پاسخ

۳۲ هفته ۱۹۱۵ بود

۳۳هفته۲۳۵۰ بود

کم نیست ک ،چرا کمه؟؟دکتر گف؟

من 33هفته رفتم 2بود

ن خیلی کم نیس عزیزم

ماه آخر حسابی وزن میگیره

سیب بخور عالیه واسه وزن گیری
بستنی هم خوبه

چرا کمه؟من ۳۴ هفته ۱۹۵۰ بودم
خیلی هم‌خوبه وزن نی نی شما

من دیروز ۳۲هفتم کامل شد و الان ۳۲هفته و۱روزم
دیروز رفتم سونو وزن۲۲۶۹بود

منم ۳۱ هفته ۱ روز ۱۸۹۰ بود 🥲

سوال های مرتبط

مامان ویهان,ایل ماه مامان ویهان,ایل ماه روزهای ابتدایی تولد