خانوما فشارم رو ۱۰ هست نرماله؟

۵ پاسخ

منم ۹ و ده

اره هزیزم واسه من از اول بارداری تا الان 10

نرماله فقط ممکنه یکم احساس خستگی داشته باشی چند دونه خرما بخور بیاد روی ۱۱ـ۱۲ پر انرژی بشی

اره ..

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی🐣🩷 مامان جوجه صورتی🐣🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی