فشار ۱۰/۵ نرماله؟

۸ پاسخ

اره نرماله

آره نرمال بخاطر اینکه رگها گشادتر میشن و حجم پمپاژ خون جند برابر فشار خون میاد پایین نرمال نگران نباش.

یه چیز شیرین یا نمکی

پایینه مال منم همینه دکتر میگه پایینه۱۰رو۶

بله عزیزم تو بارداری فشار پایین نرماله
من ۹ هم بودم دکتر میگفت عیب نداره
فشار بالا بده

من ۹ اصن بالا نمیره هی میاد پایین تر

پایینه

ارع مال من همیشه ۱۲

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین 🤰🏻 مامان حسین 🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم🩷🌸 مامان دخملیم🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری