فشار ۸ روی ۷ با ضربان قلب ۱۰۶ نرماله؟

۷ پاسخ

ناراحتی و استرس نداشتی؟🙁

فشارت پایینه حتما خیار با نمک بخور تا فشارت بره بالا؛ضربان قلب تا ۱۱۰نرماله بارداریم دیگه ممکنه بالا و پایین بشه ضربان قلب

منم همیشه فشارم ۸ رو ۵ ایناعه
ولی ضربانم کمتره

نگاه نرمال ۱۲ رو ۸ هست.
ولی تا ۱۰ خوبه ولی ۸ کمه یه چی شور بخور

فشار خیلی پایینه و ضربان قلب بالا
مال کیه؟ خودت؟

فشار پایین نبض کمی بالا
کم خونی نداری ؟

پایینه

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان حسین 🤰🏻 مامان حسین 🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی