خانما لطفا میشه جواب بدین . فشار ۱۲ روی ۷ نرماله؟

۶ پاسخ

۱۲ ممکنه بالا باشه

اگه فشارنداری خوبه چون برای من بادارومیاد۱۲روی ۸

همیشه نرمال فشارت چند بوده باتوجه به اون میفهمی الان نرماله یانه ولی به نظر من فکر میکنم خوبه

اره عالیه

قبلا فشار معمولت چند بوده؟ بر اساس اون پزشکت میگه خوبه یا نه

سلام بله نرماله

سوال های مرتبط

مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد