پایینه
برامن ک همیش قبل از بارداریمم ۹،۱۰ بود اره عادیه،الانم هربار رفتم ۹ بود فقط ی بار رو ۸ بود
برا من بره رو ۱۲ سرم میترکه حالت تهوع میگیرم و تپش قلب و تنگی نفس شدید
بستگی ب فشار قبل بارداریت داره
فشار ۱۰ و ۱۱ خوبه
برای من تا ۱۲ هم میره اوکی هست
منم فشارم همشرو همینه برا من طبیعیه. باسد فشارت بگیری ببینی تو حالت نرمال کلا فشارت چطوره
نه خیلی پایینه عزیزم
بستگی ب خودت داره مثلا من همیشه فشارم روی ۹ و ۱۰ هست عادیه برام
ن پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.