خانما یسوال
فشار ۹ روی ۶ چطوره نرماله؟

۱۰ پاسخ

اره ماال منم از اول بارداری با ۹رو۶ هس یا ۹رو۵

من اکثرن فشارم همینه بهمم نگفتن پایینه حالا امروز تو مطب دکتر فشارمو گرفتن ۱۲ بود استرس گرفتم که چرا از ۹ شده ۱۲ کاشکی همون ۹ بمونه والله من سابقه مسمومیت بارداری دارم هرچی فشارمو پایین تر بگن خوشحال تر میشم

عزیزم من همش رو ۸ هست. اشکالی نداره یه خرمایی چیزی بخور بدون که از بالا بودن خیلییییی بهتره

یعنی نیازه که این سری رفتم دکتر بهش بگم؟
خطرناکه؟

منم همیشه یا ۱۰بود یا۹
هیچوقت هم نگفت خوب نیی

اره گلم‌نرماله من اکثرا ۹/۱۰ دکترم گفته اوکیه

برای زن باردارخوبه
فقط یکم پایینه

واقعا ؟ من هرچی رفتم بهداشت فشارمو گرفته ۹ رو۶ بود ولی چیزی بهم نگفت ماما

نه پایینه ۱۰نرماله تا ۱۲

یکم پایینه

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان جوجو🐤 مامان جوجو🐤 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی