کیا زخم دهانه دارین بهم بگین ؟
#اقدام

۲ پاسخ

من داشتم موقع همخوابی اذیت بودم و زیر دلم میسوخت همش رفتم دکتر قرص و پماد دادخوب شدم

من داشتم ولی با چند تا قرص برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد ۲ ماهگی
مامان 🩷 لنا خانوم🩷 مامان 🩷 لنا خانوم🩷 هفته سی‌ام بارداری