مامانا واکسن چهارماهگی سخت یا راحت

۳ پاسخ

ممنون

واسه دخترمن خوب بود یبار فقط تب کرد ، اما گریه و‌اذیت نداشت

بستگی به بدن بچه داره
ولی در کل واکسن یکونیم‌ سالگی فقط سخته بقیه نه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی