مامانا واکسن چهارماهگی برای شمام سخت گذشت؟

۸ پاسخ

نه خیلی سبک وراحت بود

خخیلییی

سبک بود

نه اصلا

نه اصلااااا

خیلییییییی

خیلی زیاد

خیلی😑

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و ماهلین مامان ارسلان و ماهلین ۷ ماهگی
مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی