سلام مامانا واکسن چهارماهگی چطوری گذشت براتون

۸ پاسخ

روز اول یکم سخت بود تب کرد بعدش اوکیه

اذیتاش زیاد بود مثل دوماهگی نبود

عزیزم کدوم مرکز بهداشت میخوایین بزنین؟
دوتا میزنن یا سه تا؟

خداروشکر راحت

از من سخت تر از دوماهگی

راحت بود.

برای منم خوب بود فقط کمی تپ شد

خووب سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان مهبد و ماهلین مامان مهبد و ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان آرسين💙 مامان آرسين💙 ۱۶ ماهگی