اتفاقا از دو ماهگی بهتر بود
تب نکرد فقط پاش درد گرف
سبک تر. از دوماهگی
هیچی. تب خیلیییی خفیف و تموم. سبکتر از ۲ماهگی
من هنوز واکسن چهارماهگیرو نزدم😢خانمای گهواره میگفتن اخرچهارماه بایدبزنی،منم نزدم هنوز،نمیدونم کی ببرمش برا واکسن
خیلی سخت بچه داشت میسوخت
پسر من دوبار تب کرد و بیحال بود
ولی دوماهگی خیلی راحت تر بود
سبک تر ازدو ماهگی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.