واکسن چهارماهگی بچتون چطوری بوود؟.

۷ پاسخ

اتفاقا از دو ماهگی بهتر بود
تب نکرد فقط پاش درد گرف

سبک تر. از دوماهگی

هیچی. تب خیلیییی خفیف و تموم. سبکتر از ۲ماهگی

من هنوز واکسن چهارماهگی‌رو نزدم😢خانمای گهواره میگفتن اخرچهارماه بایدبزنی،منم نزدم هنوز،نمیدونم کی ببرمش برا واکسن

خیلی سخت بچه داشت میسوخت

پسر من دوبار تب کرد و بیحال بود
ولی دوماهگی خیلی راحت تر بود

سبک تر ازدو ماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و ماهلین مامان ارسلان و ماهلین ۷ ماهگی