۵ پاسخ

من از الان استرس دارم واسه واکسن ۱۸ماهگی

بله واکسن سنگینی و اینکه پرسه سه روزه داره تب و اینکه ست و پاشو دست بخوره یا اینکه تکان هم بده درد میگیره و خیلی اذیت میشه

دوشتم پسرش زده میگ ۲ روز تب،شدید همش گریه میکنه از،درد

منم از وقتی واکسن دوماهگی میزدم بهم میگفتن اینا چیزی نیس ۱۸ ماهگی سخته

منم شنیدم ۱۸ ماهگی سخته وپدردرمیاره😐☹

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان mahan مامان mahan ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان liana مامان liana ۲ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ سالگی